Today I´m happy

Drog ifrån jobbet vid halv fem idag, jävligt gött. Sitter och stoppar i mig ett par mackor och ska snart dra på mig träningskläderna och kila ner till gymmet. Jag är snäppet gladare än vanligt idag. Förutom att jag är superglad och nöjd över att det är torsdag och jag ska åka hem till familjen imorgon efter lunch så har jag också fått ett positivt besked idag på jobbet. Kan äntligen andas ut lite. Känns skönt mitt i allt att jag har en faktor mindre att oroa mig för just precis nu. Känns faktiskt helt fantastiskt skönt.

Valborg -09 i Uppsala!

Ska försöka göra ett ryck här hemma ikväll, behöver få lite ordning på oredan. Känner mig plötsligt lite mer motiverad. Funderar tom på att skaffa en TV, en plattis. Eller iaf en radio haha

Over and out gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback