Spännande. Varken mer eller mindre.

Goder Afton vänner.
Nu har Alexandersson gått lös lite på HMs webshop. Kittlar dödsskönt i kistan så att säga (inte lika skönt på kontot?!).

Köpte bla dessa från HM.


Hur som helst. Lång och rätt stressig dag. Men ni känner mig, jag är lite i mitt esse när jag har mycket att göra och måste vara organiserad och styra upp saker mitt i allt.


Imorse slängde jag bara på mig första bästa färgglada i garderoben och det blev den här gamla röd-orangea toppen från Top Shop. (Ja, och som ni ser var jag dödstrött imorse när dessa bilder togs haha)

Spinning och core efter jobbet. Nu ligger jag i sängen och tänker att jag verkligen verkligen behöver städa iordning lite här hemma innan imorron. Då kommer nämligen snubbarna från Uppsala Hem och ska greja lite i min lgh, med elementen eller vad det var. Satan vad tråkigt. Dessutom måste jag fixa matlåda och borde försöka komma i säng före 22 för jag är så satans jävla skittrött! Tråkiga måsten hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback