Sliten flicka

Jaha, hallå hallå på er.
Kom indrumlandes genom ytterdörren närmare halv åtta imorse. Vet inte varför våra efterfester blir så jävla långa och intensiva nuför tiden. Vi snackar att vi körde ett drickspel på efterfesten - ett DRICKSPEL. (Det är ju för fan sånt man gör på förfesterna) Pojkarna hade whiskey i glasen och jag och Jempa vin och senare när det tog slut drack vi ett jävligt dyrt champagne. Galet. Så nej, jag tror inte heller att jag är nykter än.
I övrigt var vi först på V-dala och drog sedan som vanligt vidare till Flurran.

Jag har lite bilder, men fröken Edin har kameran. Lägger väl kanske upp ett par lite senare, om det finns några som är rumsrena haha

Solen skiner och jag har som vanligt dåligt samvete för att jag inte är i stånd att ta tillvara på det. Snart kommer Jen och jag skulle tippa på att det blir lite pizza och film. Vi kan ju alltid titta ut på solen genom fönstret.

Latero


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback