Random Tuesday

Tisdag, Tuesday, Dienstag.

Tråk-klädd.

Var på spinning och core tidigare. Efter detta köpte jag en gardinstång på Åhlens som visade sig vara för kort. Och jag vet inte ens om jag får byta den för jag har ju "brutit förpackningen". Ser det inte jävligt töntigt ut med så kort gardinstång som dessutom sviktar lite på mitten? Inte helt okej, I tell you.

Köksfönster med for kort gardinstång som irriterar skiten ur mig.

I helgen har jag åkt tåg. Eller försökt iaf. Det har väl gått sådär. Ligger några timmar back om man ser hur många timmar av min helg som spenderades på tåget eller på olika perronger. I Sthlm i fredags tog jag en paus mitt i all kyla och väntan:

Wayne´s blev min tillflyktsort. Det är så mkt negativ energi på stationerna att man nästan blir rädd. Men med all rätt ska tilläggas.

Och i fredags var det ju som bekant kjolfredag. Och visst dök ett gäng av mina kollegor upp i kjol, jajemen!


Jag hoppade i Jempans gamla kjol!

I lördags hade vi (familjen) lördagsmys framför melodifestivalen
Niiice.

Häromdagen skickade jag efter några bikinidelar som var på superrea. I sommar ska jag var randig på beachen!


Min klädstång börjar bli lite mer färgglad och jag gillar det. Kom igen nu våren!


Kommentarer
Postat av: jen

haha givet med kjolfredagar! Sånt borde alla ha

2010-02-24 @ 09:17:44
Postat av: Helen Lindell

Har du borjar dricka kaffe?

Postat av: Terese

Nej, fan heller, har inga planer på att börja. Det är te i koppen haha

2010-02-24 @ 18:50:33
URL: http://teresealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback