Köplust!

Idag har jag fixat en ny gardinstång och införskaffat två blommor med krukor till köksfönstret. Som jag sedan insåg kanske inte passade så bra ändå, kan hända de åker in i rummet ist, vi får se!

Idag slutade jag i rätt tid, alltså halv fyra och promenerade då bort till Gränby. Praktiserade kognitiv beteendeterapi på mig själv genom att gå runt i klädaffärer men inte köpa något! Provade dock en massa fina härliga kläder! Hittade en riktig favorit-vår/sommar-outfit!




Enkel, men ack så fin! Jag får till och med en rumpa i dessa jeans. Och är inte koftan bara för söt. Skulle vara perfekt till våren/sommaren. Det luktar födelsedagspresent till self om dessa kläder haha

Nu ska jag sätta igång och baka mitt goda bröd. Jag lade mina sista slantar denna månad på ingredienser till brödbak. Så medan tvättmaskinerna går nere i källaren får ugnen gå varm uppe i min lya.

Ciao Darlings.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback