Historien om en ny TV.

Jaha, så har man tydligen blivit med TV då. Så här ligger minsann jag i soffan och skrattar mig fördärvad åt Solsidan. Fan vilket bra program.

Med det vanliga flytet så funkar inte alla kanaler som jag blev pålurad att köpa på mig. Helt plötsligt har man något jävla Large-utbud med en miljon kanaler. Okej där överdrev jag, men ni fattar. 99 kr i månaden i 2 månader. Sen ska man kunna byta utbud till ett mindre och billigare sa killen på OnOff. Hurvida det stämmer får vi se om två månader. Tills dess ska jag utnyttja att jag har en miljon kanaler. Om jag får dem att fungera vill säga.



Och idag var det kjolfredag igen! Tror nästan syrrorna är lite avis på vår sköna fredagsrutin! haha Många kommenterade att de tyckte det var ett roligt initiativ iaf!

Kom hem efter gymmet förut och skulle dra igång och installera TVn. "Hmm, varför hittar jag inga kanaler tänker jag slött." Okej, antenn-kabel säger ni. Ja det glömde de att påminna mig om på OnOff ja. Jo men jag joggar väl bort till OnOff i boländerna och köper det då. Fredagsnöje som heter duga det haha Det var då jag blev påprackad det här Large-paketet. De såg väl sin chans, de små nissarna på OnOff.

Hur som helst. Förutom att köpa TV har jag betalat en miljon räkningar. Och köpt 20 ljusrosa tulpaner.
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback