Håll tummarna

Sitter här i soffan hemma på Lundsvägen och kollar på Ronja Röverdotter på SF-kanalen samtidigt som jag håller mig updaterad över vilka tåg som går till Sthlm idag. Jag hoppas att mitt tåg som går 17.12 ska gå! Jag har nämligen ett möte imorgon bitti och skulle behöva vara i Uppsala i tid till det. Aja, vi får hålla tummarna helt enkelt.

Jag vill ha VÅR! Bara ben och pasteller.

Sen vill jag ju ha beige pumps. Har hittat två på Nelly. Det ena paret är snygg klassisk design på men färgen ser helskum ut och dety andra paret ser ut att ha jättefin färg men är i Mocca (Jäkligt snyggt men opraktiskt) och har någon liten fjäder på sidan av skon.

Hur som helst. Här skiner solen och vi ska snart äta frulle. Ägg, fläsk, stekt korv, på ett amerikanskt vis.

Tjing.


Kommentarer
Postat av: jen

åh, mocka är ju så fint ändå! Till våren kanske det inte gör något att det är opraktiskt? Förhoppningsvis bara fint väder med soool!

2010-02-21 @ 21:52:58
Postat av: jenny

tack för tipsen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback