Good evening dudes.

Jag kan inte fatta att det redan är torsdag kväll. Den här veckan har verkligen flugit fram och jag har haft mer energi än jag haft tillsammans under se senaste 3 månaderna. Konstig känsla men fruktansvärt fruktansvärt välbehövligt.

Yesterday at work. Ibland vill man vara mysklädd på jobbet!

Välkommen hem säger jag också till min käre far som återvänt till ett snöigt Svea rike efter några månader i solen. Närmaste dagarna ska han röja snö på företaget och skotta snö av växthus-taken. Välkommen hem till verkligheten farsan!

Jag för min del har varit på combat ikväll och det var skitkul! Har inte hunnit så mkt mer än att äta och duscha sen jag kom hem och nu ska jag försöka sova! Imorgon kanske jag ska investera i en grej som alla tycker att jag behöver men jag själv inte är lika säker på det. Jag har ju klarat mig fint utan en sådan i flera månader nu. Aja, time will tell.

Provade en söt cardigan igår som var på superrea för 100 spänn:



Har ont som fan i min handled. Vad är det för fel på deeeeen?
Nu ska jag sova. Satan i gatan vad trött jag är.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Jättesöt cardigan!!

2010-02-25 @ 23:57:27
Postat av: Terese

Det tycker jag med:) Finns på HM för en hunka om du är sugen:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback