God natt med er

Hjälp vad jag är trött. Ikväll har jag tvättat fyra maskiner, vikt tvätt, bakat nöt- och fruktbröd, lagat två matlådor, städat hall, badrum och kök och satt upp gardiner i köket. Jag är alldeles slut. Jag är glad att jag tog vilo-dag från gymmet just idag för jag har hunnit göra så mycket saker!

Jag saknar verkligen mina Wrangler-jeans (boyfriend-fit). Kan inte för mitt liv fatta vart jag har gjort av dem och jag har inte sett dem på evigheter, kanske inte sedan Umeå. De måste ha kommit bort i flytten. Jag provade ett par liknande idag, men egentligen vill jag bara hitta mina favoriter istället! Måste leta ännu-ännu mer när jag kommer hem till Faggan nästa gång.
Här är de jag testade idag. Och en jättesöt kofta!




Nu blir det sängen.


Kommentarer
Postat av: Syster

Shit, du är driftig så hälften vore nog.... Blir alldeles matt bara jag tänker på det! Herregud, jag har tvättat en maskin och lagat mat ja... Och kollat på OS förstås... Ha det bäst, gumman!! Kramar

2010-02-24 @ 22:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback