God morgon söndag!

Har dragit i mig en stor söndagsfrukost.

Frukostbord ala Alexandersson. Juicen är naturligtvis färskpressad av moi innehållandes ingefära, morot, äpple, kiwi, gurka och granatäpple. Hade ingen mjölk hemma dock, så det är det som fattas. Frukost utan mjölk är som... ja inte fan vet jag, att se på Schlagerfestivalen utan sällskap. Alltså, det funkar men det är en jävligt viktig del som fattas.

Hur som helst. Ville bara slänga in ett inlägg och tipsa om Shout out louds nya skiva "Work". Riktigt jävla bra rakt igenom. Listen to it.

Nu ska jag få på mig lite kläder och springa ner till SATS för lite Spinning.

Kommentarer
Postat av: jen

det där såg riktigt nice ut!

2010-02-28 @ 11:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback