Gårdagskvällen/natten i bilder

Lite bilder från gårdagen.



Förfest ala Alexandersson & Edin.



Körde på en enkel outfit, med kavaj till.


Jag orkade inte fixa håret så jag satte upp det i en knut och släppte ut det för att få lite volym i barret haha


På dansgolvet hittade vi en pojke med glasögon. Jempa lånade dem.


Hamnade på en efterfest med lite sköna snubbar.

Jag och Jempa i nyfunna mössor!


Pojkar


Ehm, skål? (Det var lite kallt så jag lånade den största och varmaste tröjan jag skådat utom stor-tröjan som mamma stickaty då)

Spelreglerna till drickspelet ordentligt nedskrivet på papper av allas vår Jempa aka Alice.


Högst oklart vad som pågår.


Och just precis där började det bli dags för Terese att dra sig hemöver.

Ibland måste man få ha precis såhär galna och tokiga kvällar! Det är faktiskt okej.

Förra gången vi va ute kom jag hem med en randig slips kring halsen och imorse kom jag hem med en ny kepa på huvudet. Oklart varför jag blir kleptoman på fyllan. Men fortsätter det så så kan jag sluta shoppa kläder för snart har jag en hel outfit haha


Kommentarer
Postat av: jen

haha ja men kan du inte hitta nåt snyggt att ta med dig nästa gång?

2010-02-07 @ 21:24:00
Postat av: Helen

ser ut som en skon kvall

Postat av: Terese

Du Jempan, jag ska hålla det i åtanke.

Jotack syrran, det var en rätt skön kväll faktiskt:)

2010-02-08 @ 21:35:17
URL: http://teresealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback