Beautiful Sunday

Här sitter jag hopkrupen i soffan framför Spiderman 3. Är nyduschad och har precis fått i mig lite att äta. Spinningen var helt grymt jobbig men rolig, kul musik! På vägen hem storhandlade jag, så nu har jag mat för ett tag framöver. Här ska göras matlådor!

Det är plusgrader ute och snön smälter. Snart kommer våren och sen sommaren! (Bild ovan, sommar -09 i Simpan!)

Men nu ska jag få på mig lite kläder och sen ska jag kila bort till Gränby Centrum och strosa runt lite. Senare i eftermiddag blir det promenix med påföljande te med Jempan. Jempan har gottat sig åt livet under en vecka i Chamonix, men nu är hon back on Swedish ground, redo att ta tag i verkligheten, eller hur var det nu? haha Long time no see, hur som helst.

Later dudes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback