Work that body

Jag o Matsen har varit i staden idag och fyllt upp kylskåpet. Jag hann dra en repa på mellandagsrean. Shoppade på mig lite motiverande kläder inför våren 2011 för nu ska formen toppas. Beach 2011, here I come!

Linne från Nike:

Topp från Röhnish


Träningstopp från Röhnish


Nöjd med dagens inköp som gick på 600 riksdaler tillsammans. Det är det lätt värt för att öka på motivationen inför träningsvåren 2011.

Nu ska jag åka och hämta Jögge vid bussen, han kommer hem idag. Begravning imorgon.


Kommentarer
Postat av: Ally

snyggt! visst blir man bra mkt mer motiverad att träna när man har snygga kläder?

Postat av: Helen

Det dar svarta linnet satt perfekt pa dig!

2010-12-30 @ 23:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback