Living on the edge?

Nu kanske ni undrar om det blev något av min dag eller om jag somnade om och ligger kvar i sängen. Äh, klart jag inte gör dummies. Kilade ner till SATS och körde 10 km på löpbandet på 52 min och sen styrka överkropp. Det var lite tungt med löpningen för jag andades sådär ytligt som man gör ibland, när man inte får ner luften i lungorna, den stannar liksom i luftrören. Har känt mig totalt seg o bakis idag verkligen (trots att jag verkligen inte borde vara det, var ju på bio igår!). Skönt att jag kom iväg och sprang en bit iaf. Ser har jag ätit blodig älgbiff!

Nu tittar jag på Gossip Girl. Det ska inte bli sent idag. Ska upp tidigt och iväg till tandläkaren imorgon. Fy faaan. Tyck synd om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback