Tack

Vissa kvällar är lite bättre men andra kvällar är sämre. Samma gäller för dagarna. Jag har dåliga dagar och så har jag bättre dagar. Ikväll är en tung kväll.

Jag vill att ni ska veta hur otroligt mycket jag uppskattar er, mina nära och kära och sättet ni bara finns där på. Alla era sms, värmande ord, tunga konversationer och tårar som vi delat. Allt det betyder världen för mig. Jag vill att ni ska veta det, att det är inget som jag tar för givet, någonsin. Ni är så fina och jag är så svag och uppe i mitt eget att jag ibland glömmer berätta för er hur mycket ni betyder för mig. Men det gör ni, snälla glöm inte det. Jag hoppas det kommer en dag när jag kan finnas där för er på samma fina vis som ni är för mig nu.

Tack för att ni finns, ni vet vilka ni är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback