Julbooooord!

Har käkat julbord med kollegorna ikväll, satt som ett smäck. Åhh, ni skulle ha sett efterrätt och godisbordet, verkligen, ni hade smällt av! SÅ Sweet!

Julbords-dressad! Second hand-shoppad naturligtvis. (Och tydligen en aning kobent. Why oh why?) Bilderna gör inte klänningen rättvisa.

Skulle ha skrivit Dag 11, om mina syskon idag men det får bli imorgon. För jag måste verkligen sova nu, och man kan inte skynda igenom ett sånt inlägg. Dagen idag har varit intensiv som fan och började dessutom med att jag brände 1400 spänn på att sitta och gapa i en baden-baden-stol. Ja ni fattar ju själva vilken tragikomisk morgon jag haft. Förresten, tack tandläkarn för att det numer ser ut som att jag har typ herpes i ena mungipan för att du dragit och slitit i hela käften en timme. Kul, verkligen. Tack igen.

Nu är jag mätt, nöjd och glad och ska sova på saken.

Kiss and goodnight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback