Home sweet home

Så var det torsdag och jag är hemma i skogarna igen. Kickade igång gårdagen med att hoppa upp på löpbandet 06.10 och bränna av 4 snabba (för mig och för att vara på morgonkvisten) kilometer på bandet på 18 minuter och så lite styrka på det. Efter jobbet blev det AW med tjejerna på jobbet på Pipes och jag hade den skönaste kvällen på länga, satan vad jag skrattade! Mer AW åt folket! Bussen inatt gick bara bra utan förseningar, vi var till och med i Kd några minuter innan utsatt tid (Det är annat än SJ det ni). Träffade även en himla trevlig tjej på vägen som jag snackade bort en halvtimme med när vi stod ute och vänta på nästa anslutning i Västerås.

Men idag är jag lite trött och sliten, har inte blivit allt för många sov-timmar under natten (Plus att jag sovit så jävla illa de senaste två veckorna). Men det gör inte så mycket, jag ska sova lite nu istället, när mamma vilar. Det går bra det med. Imorse köpte jag färskt bröd till frukosten på bageri så vi gottade oss ordentligt.

Latero.

PS. Jag trodde jag hade publicerat gårdagens tema på bloggen igår via mobilen, men det hade visst inte funkat. Så därför kom Dag 5 idag istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback