Good Evening

Startade upp min dag med ett tandläkarbesök. Precis när de dragit in två feta bedövningssprutor i käften så det känns som jag har en elefants kinder och de borrat ungefär halva hålet så lägger sugen av. Jahapp, visar sig att skiten gått sönder centralt i huset och att inte en enda sug funkar. "Jaha då får vi köra lite lagning på gammeldags vis" säger tandläkarn lite käckt till mig och skrattar innerligt. Efter att ha hållt käften på vid gavel i en timme, skrikit högt av ren smärta när hon borra mot Pulpan och spännt mig så jävla hårt att jag lämnade en våt svettfläck på tandläkarstolen så var jag klar att gå till jobbet. Hade sprickor i mungipan, läppar stora som Victoria Silverstedts och en kind, öra och haka med absolut ingen känsel. Bra start på dan, oh yessss. Stackars mina kollegor, som jag har beklagat mig idag.
Nämnde jag att jag kanske har universums värsta tandläkarskräck? Och den har definitivt inte blivit bättre efter idag. Och om en vecka ska jag dit igen, yey.

Igår


Idag

Anyways. Sen har dagen flutit på. Efter jobbet drog jag ner till gymmet och brände av 8 km på 40 minuter på löpbandet innan jag körde 30 minuter core. Bra träning idag. Sen satt jag och Jempa och snacka lite skit hemma hos henne innan jag gick hem o satte igång med packandet inför morgondagen.

Imorrn blir det AW med jobbet på Pipes och sen tar jag bussen hem till skogarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback