Ge mig sömn.

Nej fy fan, jag kan inte, orkar inte och har ingen tid alls. Jag får fortsätta med temamånaden i helgen eller kanske efter. Just nu har jag så jävla fullt upp att jag inte ens hinner tänka, skriva och vila. Dessutom är jag intrasslad i mina egna analytiska tankar. Förutom när jag stressar runt på jobbet 12 h om dagen för då tänker jag bara jobb jobb jobb jobb. Har varit på gymmet en jätte-snabbis ikväll efter jobbet och nu ska jag duscha och fixa matlåda inför morgondagen. Åhh, ge mig 10 h till per dygn, hur i helvete ska jag hinna få ordning på allt innan helgen? Ingen vet, men det brukar lösa sig.



Nu ska jag ta tag i den här kvällen. Jag vill bara soooooova men det blir det inget med förrän jag tagit tag i alla måsten här hemma.

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback