Ett nytt år är på intåg. Inte särskilt imponerande.

Begravningen igår var så fin. Men också så outhärdligt sorglig och fylld av själslig smärta. Så mycket tårar blandat med så mycket kärlek och alla minnen. Men jag vet att du fanns med mamma, för jag såg hur ljuset på vår sida rörde sig, precis hela tiden. När de spelade "Det vackraste" gick jag sönder inombords av ren sorg och smärta. Smärta av saknad och sorg över alla som saknar dig och över den som mist sin livskamrat. Åh gud vilken tung dag, men också så fin. Om du visste hur många som saknar dig och hur många som tänkt på dig.

-----------------------------


Idag är det nyår. Jag ska spendera första delen av kvällen med världens bästa familj och andra delen av kvällen ska jag dricka bira med min King i staden. Imorgon när vi vaknar kommer det vara ett nytt år. Men inget kommer att ha förändrats för det. Det är såhär det är nu.

Gott nytt år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback