Come Undone.

Jobbade 06.45 -18.15 idag. Sen skyndade jag mig hem o bytte om innan jag mötte upp Jempa på Tilltugg 19.00. Fan vad jag älskar att hänga på det stället. De har schysst meny, skön musik, härligt klientel och söta bartenders. Särskilt en av dem. Har försökt tvinga Jempa att kolla om han är singel åt mig (hon brukar gå dit och äta med J ibland när jag inte är med). Det går sådär haha. Fröken skulle behöva en date med en rolig och snygg singelkille. Vi får väl se.

Gammal bild.

Imorgon väntar tandläkaren, sen utbildning, sen viktigt möte och sen skynda iväg på juuuuulbord! Sweet som fan.

Natti Lovers.

Kommentarer
Postat av: helen

ar de killarna som jobbade dar i sommras kvar??

2010-12-14 @ 03:07:01
Postat av: Terese

Yes, det är samma folk som jobbat där ända sen jag och Jen började hänga där för ett år sen. Utom NZ-killen, för han var ju ny när du och jag var där, men han jobbar fortfarande kvar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback