Visst fan gör det ont ibland

Jaha så var det lördag igen.
Var iväg och tränade en sväng imorse efter att jag dragit i mig den obligatoriska stora, fina lördagsfrullen. På gymmet var det till min förvåning endel folk. Jag körde lite ben (!), mage, rygg och 20 min rodd. Trevligt och svettigt.


Måste sluta och ha så snygga kläder och se så fräsch ut på gymmet jämt haha

Efter en dusch gick jag en vända på stan innan jag mötte upp A på Börjes för lunch. Lika god buffé som alltid. Efter maten drog vi en promenad nere i hamnen och bort mot kolonierna.



Jag hade bara ben dagen till ära för det är jättevarmt här idag! Jag rotade även fram ett par gamla svarta knästrumpor längst ner i underklädeslådan. Inte illa.


Träffade på en liten padda på vägen. Eftersom jag inte tror på prinsar så pussade jag den inte. Dessutom är det ju grodor som det blir prinsar av. Ännu ett skäl att inte pussas. Men söt var den och jag lekte med den i händerna precis lika frscinerad av de små krypen som när jag var 6 år.


Klarblå härlig himmel.

Sen traska vi hem till A och satte oss på hans balkong. Tyckte det var okej att låta ett glas rött träffa strupen, det är ju ändå lördag haha Där diskuterade vi det här med relationer och varför man envisas med att ha en relation om man ändå inte är mogen för det och springer runt och härjar med andra ändå. Visa lite respekt för fan. Går man in i en relation får man för fan ta sitt ansvar för den med, man kan inte bara göra som man vill. Du är ju inte ensam i en relation. Det är sjukt hur många som är/har varit otrogna i sina relationer, jag kan räkna upp en massa människor och det är fan skrämmande om något. Men det är ju tydligen så det är helt enkelt, inget att orda om egentligen haha Och folk undrar varför jag har svårt att gå in i relationer och lita på människor. Ja, det är ju jävligt lustigt. Verkligen.

Handlade lite käk inför kvällen på vägen hem och om en liten stund ska jag bege mig in i duschen igen och sen leta fram lite passande kläder som jag kan glänsa runt i ikväll.

Ha en fin lördag folket.

Ciao ciao och SKÅL!


Kommentarer
Postat av: Syster

Hoppas du får en riktigt fin kväll!! kramar!!

2009-09-19 @ 18:11:09
Postat av: Terese

Detsamma syster! Lycka till med bowlingen! Kram

2009-09-19 @ 19:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback