Strategitänkande

Jag tror fan jag är lite dement. På allvar alltså. Så fort jag ska komma ihåg något så måste jag koppla det till en bild eller ett sammanshang eller ett annat ord eller kanske en sång. Som igår. Jag skulle komma ihåg mitt skåpsnr (där man lägger värdesaker) på gymmet. Det var nr 12 och direkt när jag insåg att nr-brickan fallit bort från nyckeln så jag var tvungen att själv komma ihåg numret satte jag igång. Jaha, något kopplat till talet 12. Det är 12 månader på året, för ett år sen va jag i Umeå. Jamen typ så. Jag gör så jätteofta alltså för att komma ihåg de mest enkla saker. Man skulle kunna tro eller hoppas att det var en arbetsskada att jag jobbar med strategier. Men tyvärr är det inte så. Det är det enda sättet för mig att minnas saker haha (om jag inte skriver upp dem! Ni skulle se mitt skrivbord på jobbet, fullt med gula och lila post-it lappar, för att inte tala om min kalender.. haha)

Jag funderar på något liknande att hänga kläderna på, de fina, så de syns! (Denna 129 :- fr IKEA)

'
Boxen var jättekul och gick lite lättare än sist! Börjar kanske hitta tillbaka till konditionen?! Vore väl på tiden isf...

So Long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback