Somna aldrig osams med dig själv.

Miss effektiv har varit i farten i dag. Först träning då imorse, sen promenad på em och hem och hämtade tidningar som jag gick till återvinningen med och så har jag varit och pumpat cykeldäcken samt kollat upp hur jag ska skicka cykeln på bästa sätt till Uppsala. Något som står helt klart är iaf att jag absolut behöver investera i ett riktigt bra cykellås när jag kommer till Uppsala! Just nu har jag ett 24,50-kronorslås från ica. Varför har jag en känsla av att det inte funkar lika bra i Uppsala? Haha

Innan träningen var jag tydligen såhär glad haha


Tjockhalsduken som jag köpte i Sthlm förra hösten har åkt fram.

Nu ska jag läsa ett nya chic och fundera över vad jag ska ha på mig kvällen till ära. Någon blågult kanske? haha GO SWEDEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback