New in Town

Så var man i Uppsala. Känns som den här dagen har varit lite av ett kaos. Först resa med alla jävla väskor och upptäcka att bagagevagnarna var slut på min perrong i Sthlm och vidare att rulltrappan jag skulle ta var trasig. Tack för det flytet. En vänlig själv hjälpte mig dock med två av mina fem väskor efter att en hel hög människor passerat och bara kollat lite medlidande (men naturligtvis helt utan att erbjuda sin hjälp. Tack.). Niiiice. Min kropp är lite öm och stel nu kan man säga. Massage, någon?? Inte det nej haha

Hade ialla fall en jättemysig kväll igår! Tack
Hilda för detta! Hade verklig Halloweenstämning dessutom med eftersom H bjöd på egengjord pumpasoppa och hade skurit ihop en pumpa-man! Se bara!




Picknick on tha floor!



Sen blev det rena rama hotellfrukosten imorse, ochså ihopplockad av allas vår Hilda! Smoothie, melon och gott bröd är bara en del av allt det goda som stod framdukat.


Men nu är jag alltså här och vi har fått in alla prylar i lgh. Hur jag ska få det här att gå ihop är fortfarande ett stort frågetecken! Vi får se helt enkelt.

Men nu ska jag snart hoppa in i duschen och fixa mig lite. Sen bär det av bort till Mamma och Ems och co borta på hotellet för något glas vin innan middagen. Vad som händer efter middagen är ännu ovisst...

Latero Dudes.


Kommentarer
Postat av: Hilda

Jaa!!! Fy fan vad roligt det var!!

Tsck!

Postat av: Hilda

Ja!! Fy fan vad roligt det var!

Minns inte när jag skrattade så mkt sist. Härligt att du kom fram ordentligt! Drygt kan jag tro.



Tack för sist asså, askul!

2009-11-01 @ 21:43:09
URL: http://vildamildahilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback