Jag antar att jag trivdes i vår lilla bubbla. Men sen kom verkligheten ikapp mig.

Jag krockade med en örn idag. Ett mäktigt ögonblick ska jag säga er. Fick bla en insikt om att ta tag i det här med att kolla upp min syn. Jag trodde det var en vattenpöl ända tills jag kom jättenära fågeln och fick ögonkontakt med den och sen sa det bara PANG! Och jag har så himla dåligt samvete för att jag inte stannade och gjorde nåt. Men vad skulle jag göra då? Gå ur och vrida nacken av den? Jag var helt shockad. Huvva. Låt mig aldrig behöva krocka med fler djur, roligare kan man ha. Låt mig åtminstone slippa få ögonkontakt med dem innan jag kör över dem.

Tågresan i helgen genom ett regnigt Sverige.

Annars då? Inte mkt nytt. Om jag har packat nåt? Neeej, det kan jag väl inte påstå direkt. När jag tänkt göra det? Jaa, vi får väl se..Fredag efter jobbet? Hur jag ska få ner allt i väskan? En omöjlighet om ni frågar mig. Här handlar det om prioriteringar så som behöver jag verkligen de där papprena om arbetsterapi eller kan jag kanske hiva dem och få ner 2 till toppar? haha fy fan, kommer inte bli någon rolig historia.

Har hämtat trasig dator + extern hårddisk. Nu ska jag bara komma på vart jag ska kasta trasig dator. Måste tydligen banka skiten ur hårddisken på den först så ingen kan ta den och gå igenom all skit som ligger därpå. Inte särskilt farliga grejer men ändå, lite finns det alltid att rota i.

För övrigt. Min King har beställt tågbiljetter så tanken är att han kommer o hälsar på mej helgen som Horn spelar i Uppsala. Hur bra!?

BOX ikväll igen, på Friskis.

Latero.


Kommentarer
Postat av: Fröken Rosell

Men hur gick det med dig då terese??? kunde ha gått illa ju..dags att kolla upp synen?`en till fråga bara, är inte det en fridlyst fågel, som man måste anmäla att man kört på??

2009-10-27 @ 19:15:05
Postat av: Terese

Jo du har säkert helt rätt Rosell. Men jag va så jävla chockad haha lustig historia hur som helst.

Synen ja. Inte helt okej.

2009-10-27 @ 21:36:26
Postat av: Terese

Ja, det var ingen rolig historia. Kan vara så att man skulle anmält men chocken satt i haha



Och synen ja. Den ska vi inte ens snacka om.

2009-10-27 @ 22:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback