Its Uppsala Baby!

Tågbiljett? Check!
Lägenhet? Check!

Härligt, nu var det kirrat o klart med både resväg och boende och det känns fantastiskt jävla skönt!
Dagen på jobbet var intensiv, men det är visst alla mina dagar nuför tiden. Förstår inte riktigt vart tiden tar vägen. Sen var det box och jag fick köra med instruktören som vanligt. Fan vad fit jag kommer va om jag fortsätter köra med honom. Är totalt jävla asslut efter ett pass haha

Imorgon ska jag med Eomma och boxas lite på Friskis, ska bli kul!

Nej, det var nog allt för idag. Orkar inte tänka nog för att få ihop ett inlägg om jag ska va ärlig.
LIte True Blood och sen sängen.

Natti


Kommentarer
Postat av: mamma

Förstår att det känns skönt. Nu är det dags att TÄNKA - vad behöver jag få dit. kram

2009-10-05 @ 21:28:36
Postat av: mamma

kolla hur få upp cykel

2009-10-05 @ 21:31:26
Postat av: Terese

Haha jo det har du helt rätt i! Ska kolla upp det här med cykel, hur lång tid det tar och vad det kostar och så. Kram

2009-10-05 @ 21:58:53
Postat av: Helen

Har du fatt egen lagenhet? Kram syrran

Tankte du kunde gilla den har laten...

http://www.youtube.com/watch?v=1GU8Ekk8Pbs

2009-10-06 @ 22:45:03
URL: http://www.babygoesretro.com.au
Postat av: Kim

Haha, söt :D Men nu vet jag ju ;)

2009-10-07 @ 09:42:49
URL: http://modeflickan.se/I'masuccess
Postat av: Terese

Fin låt syster. Du känner mig och min smak du syster.

2009-10-07 @ 16:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback