Its Lindex Baby!

Det är många som tror att Lindex fortfarande mest har "Tant-kläder". Men så är inte fallet. Tycker jag iaf. Köper mkt asocearer där men även endel plagg. (Enda klädaffären i Simpan i princip). Se lite av det jag inhandlat i sommar:

Väst


Svart pennkjol, på rea dessutom!


Leo-sjal



Sjal på rea


Byxdress


Leo-strumpbyxor!


Senaste tillskottet, klänningen.

Osv osv. Jaja, ni fattar poängen haha. Shit, time flies. Dags att springa till gymmet, glömmer emellanåt att jag inte har någon bike kvar här!

So Long people.


Kommentarer
Postat av: Helen

Hur mycket klader har du egentligen??? Sag du textet jag skicka med min nya frilla?

2009-10-27 @ 21:43:34
Postat av: Terese

Ja, och jag svarade ju på det, såg du inte det? Jag skrev att det var skitsnyggt och verkligen klädde dig! Jadu, alldeles för mkt kläder har jag iaf haha

2009-10-28 @ 17:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback