Guten Morgen!

Hade en helt fanatstiskt fin kväll igår med nära och kära och dagen i sig var också kul och mysig.

Först var det ju då mässan då vi åt godis tills vi mådde illa och tog pennor tills vi inte kunde bära mer (det är ju det mässor är till för! haha) Och snackade arslet av folk och tittade på lite nyheter. Alla bahandlade mig i vanlig ordning som en blond, ung och inkompetent liten bimbo vilket ledde till att jag hos varje informatör kände mig tvungen att visa vad jag gick för och berätta att jag jobbat som at ett tag osv. Jävla översittare säger jag. Tur jag vet vad jag kan och inte tar åt mig iaf.

Sen for vi in till stan och käka jättegod mat på Libanesen. Hur mysigt som helst och vi satt länge och njöt av buffén och sällskapet. Efter det bar det av till hotellet och lämna lite grejer och sen vidare ut på stan för att kolla läget. Hittade två fina gråa cardigans på Zara. Har sökt en sådan länge, bor ju i princip i min svarta.



Bestämde mig för den översta, men nu ser jag att den andra är ju jävligt snygg. Kanske blir ett byte? Får tänka lite på det. Älskar de långa koftorna hur som helst och den övre är lite varmare och mer passande för rådande temperatur.


Investerade även i en grön cardigan. Ett tappet försök för 159 kr att få in mer färg i garderoben haha

Men Shit, nu måste jag sticka, ska va på jobbet om 20 minuter. Känner mig fan nästan lite bakis trots att jag inte drack mkt alls. Iaf var spelningarna hur bra som helst och jag var verkligen jättepositivt förvånad!! Och maten var god och sällskapet det bästa tänkbara.

Ha en fin helg!
ciao folket


Kommentarer
Postat av: Helen

dom var jattefina bada tva!

Postat av: Terese

Tack!

Ja jag gillar dem! Du, vi får höras i veckan, saknar dig! Kramar

2009-10-04 @ 19:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback