Gratis är Gott!

Som sagt, handledning hela dagen med mina kära kollegor! Kändes som det enda vi gjorde var att äta. Ett konstant ätande pågick mellan 10-16. Och ni känner mig, jag är inte den som är den. Var som en hök över godisskålen hela dagen och fickorna fulla med kolapapper när vi skulle gå hem för dagen. Ett gäng meningsfulla diskussioner hanns med och endel inte lika meningsfulla. Men visst fan var det givande, det var det. naturligtvis var jag tvungen att presentera mig för hela gruppen eftersom jag inte haft handledning med henne förut. Även om jag känner alla rätt väl så hatade jag det, precis som alltid.

Imorse åkte mössan på för första gången för säsongen! Det var verkligen tokkallt imorse och jag fick skrapa rutan som var full med is!

Spinning har stått på schemat ikväll.

Imorgon blir det lunch på svea med påföljande möte hela eftermiddagen i något konferensrum där. Helt klart skön vecka. Snacka om att jag älskar gratis mat haha

Shit, kom just på att jag glömt lämna tillbaka två filmer. De är nu...hmm...3 dagar försenade? Fan också. Got to run.

Latah Peeps


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback