Genomtänkt?

Guten tag alla glad.
Idag har jag mest organiserat mig lite inför slutet. Jag har skrivit en lista med rutiner och saker att tänka på till tjejen som kommer efter mig, jag har skrivit en lista på mina påbörjade ärenden som nu kommer ges ut till andra at. Jag har kastat papper och sparat andra. Skrivit journal, ätit lunch och funderat över framtiden. Har pratat med min blivande chef och mailat med en av mina blivande kollegor. Ungefär så.

Sen har jag varit i kontakt med sats. Ska dit på måndag 18.00 då jag ska få en introduktion, innehållande rundvisning, snack och genomgång med instruktör på gymmet (Åhh vad jag hatar såna, jag klarar mig bäst själv haha) samt boka in något pass under veckan. Det är som en testvecka kan man säga. Jag sa att jag vill testa innan jag bestämmer mig för något. Blir nog bra det där!

Ska snart iväg till helsunt (en sista gång?) på spinning.

Latero Dudes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback