Fortfarande ett enda stort kaos

Känns som jag inte kommer någonstans alls med min packing. Dessutom har jag noll motivation och energi. Dessutom kommer det bli helt galet mkt att bära. Skulle behöva en personlig bärare på resan. Gärna en snygg, sexig, singel och av det manliga könet tack haha Men så länge han är stark är jag rätt nöjd.

Mkt flyttsnack just nu, men jag får verkligen en klump i magen varje gång jag kommer in i mitt rum. Jag ser mig omkring, ser alla saker och kläder, kollar på väskan och lägger snabbt ihop 1 + 1 som definitivt inte blir 2 i det här fallet, snarare 5. Well well, den dagen den sorgen (fredag då alltså).

Latero folket.

Kvällens låt: Promoe ft. Andreas Grega, Timbuktu & Su - Mammas Gata (Så jävla skön låt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback