Ett sällsynt exemplar

Pratade med Syster Yster på andra jordhalvan här på förmiddagen. Som jag saknar att kunna träffa dig syrran, om du bara visste! Jag hoppas så innerligt att du kommer hem till sommaren men förstår också så väl ditt dilemma!

Har varit och gymmat lite på förmiddagen. Har landat i sängen igen för att updatera mig lite på nätet. Har inte fått något svar från kursen jag har sökt. Fan då, jag måste ju bli antagen. Jag vill gå på baaaal och festa med bekymmerslösa studenter som inte vet något om livet. Kom igen, ge mig lite flyt nu då! Snälla?

Måste styra upp det här med att föra över all skit jag har på gamla datorn till min externa. Men jag får liksom aldrig tummen ur. Till veckan, ja då ska jag göra det. Precis som att jag ska skriva ihop en lista med vad jag ska ha med mig när jag flyttar och kolla upp hur jag enklast och billigast kan få upp min bike till Uppsala. Men det där är inget jag behöver göra just precis nu. För det är faktiskt lördag och då får man vara lite slapp.

Ikväll ska jag göra mig fin och fara in till Ystad, känna på pulsen lite. Kan vara på tiden efter över ett halvår i Simpan men utan en endaste utgång i Ystad. Första och sista gången kanske.

Adios.


Kommentarer
Postat av: Helen

Saknar dig massor ocksa. Nar du sa harom dagen att 3 ar ar alldelas for lange mallan gangerna sa gjorde det ont i mig.

Kram och puss

2009-10-14 @ 11:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback