...

Sitter på jobbet och grejar med nya omorganisationsförslaget. Har räknat fram och tillbaka så länge att jag är helt yr i huvudet. Tar därför en liten em-rast.
Mitt internet har psykat ur hemma. Eller okej, mitt och mitt, men familjen som bor under mig, deras internet. Får liksom ingen signal längre (tilläggas bör jag faktiskt betalar 100 spänn/mån för det).

Anyway. Dagarna flyger fram för de är helt fullspäckade med möten av alla de slag och sen alla besök. Och så omorganisationen då.

Igår körde jag box med Emma. Hon hade glömt nämna att passet var 1,5 timme. Sug på den. Det var helt sjukt intensivt, men så kul! Fullt var passet också till skillnad från box-passen på mitt gym där vi brukar vara 4 deltaganden med instruktören.

Snart slutar jag för dagen.

So Long.

Dagens tips: Ryktet säger att
Bindan ska ta upp bloggandet igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback