En månad senare

Så mycket som har hänt på bara en månad. Den senaste månaden har jag sökt ett jobb, blivit kallad på intervju, blivit erbjuden jobbet (som jag och 39 andra sökte), löneförhandlat och tackat ja. Jag har sagt upp mig från mitt nuvarande jobb, sagt upp lgh och gymkort. Jag har styrt upp avskedsmiddag med mina fina vänner här nere och jag har fixat en ny lgh i en annan stad. Jag har läst på om min nya tjänst och skrivit på papper för anställning. Jag har varit i Motala och lekt med brorssöner och pratat allvar med min fina pappa. Jag har bott på hotell i Malmö med de bästa föräldrar man kan ha och jag har tagit oskulden på att handla sprit i tyskland (är jag lika cool som alla andra nu?).

Jag antar att det enda jag inte lyckats med är att sluta sakna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback