Men are from Mars and Women are from Venus

Idag är det sånt där helt fantastiskt skönt höstväder! Strålande sol, hög luft, lagom varmt och klarblå himmel och hav.

Jag och J har haft ett snack om karlarna här i världen. Hur tänker ni pojkar? Ibland blir det så sjukt jävla övertydligt att vi verkligen måste komma från 2 olika planeter. Hur kan man annars förklara ert sätt att handla i vissa situationer? Jag har så många klassiska exempel. Inte minst min far, och han är av samma kött och blod som mig men helt klart fortfarande från en helt annan planet. Hur fan går det ihop? Tur man kan förändras över tid. Men det finns sannerligen pojkar som har huvudet så långt uppstucket i arslet att man blir rädd. Men det är väl deras problem antar jag. Gäller bara att upptäcka det i tid haha

Hoppade gymmet igår. Hade myskväll med mig själv istället! Min kropp skrek efter vila efter 2 dagar hård box (intalade jag mig själv iaf...haha) Byter iaf träningsdag till idag istället för igår. Så spinning och lite styrka senare.

Over and Out.


Kommentarer
Postat av: jen

ja varför måste det alltid vara olika planeter??

2009-10-09 @ 07:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback