Tillbaka till verkligheten

Hej alla glada. Nu gör vi klart den här måndagen så är veckans segaste dag över och vi kan fokusera på veckans övriga fina höstdagar istället.

Helgen har varit helt fantastiskt mysig. Hotellsängar, drömfrukostar, fika på mysiga små cafeer, massa mat på familjära små restauranger med helt fantastiskt god mat och så en massa tid att spendera med några av mina absoluta favoritmänniskor i mitt liv! Underbart härligt alltså. Söndagen var en enda stor ångeshistora. Men jag börjar vänja mig vid den känslan om söndagarna. Och ensamheten i den tomma sängen om söndagsnätterna, och sömnlösheten.

Anyways. Lite bilder från helgen då kanske!
FREDAG!


Resklar! 07.00 avbgick bussen.



Tågresan genom ett regnigt Svea rike. Tidningar och frukt - givet inslag på mina tågresor. Och choklad!


På jakt efter rätt rum..!



Fikade på fredag eftermiddag. Stort polispådrag. "Rån?" undrar ni. "Fotbollssupportrar" svarar vi.


Klämde naturligtvis in en shoppingrunda på fredagen. På en av favoritaffärerna, Zara testade jag denna. Fick dock ej följa med hem. Hade för övrigt inte tänkt matcha den till leopardtights haha


Klänningen från Lindex fick följa med hem iaf.

Ojoj, time flies, nu ska jag iväg på BOX!

Later Aligator.


Kommentarer
Postat av: Linda

va fin klänning du köpt! och på lindex, otippat! gillar för övrigt bilden på dig från tåget tessan, jättefin!



snart går tåget mot uppsala, ser fram emot att få träffa dig och jenny inom kort.



kram

Postat av: Terese

Tack vännen! Ja Lindax har ju blivit nya stammishaket sen jag flytta till Simpan. Finns inga andra klädaffärer här vettu, då lär man sig hitta guldkornen haha För shoppa måste man ju o inte kan man alltid åka till en större stad heller haha.



Ja, det ser jag verkligen fram emot!

Kram på dig

2009-10-27 @ 07:06:28
Postat av: Linda

Kanske man skulle ta sig en titt på Lindex då. Slippa Gina-tricoteffekten, för hur kul är det när 100 andra har samma plagg.



Såg ut som du haft en riktigt mysig helg Kram

2009-10-27 @ 09:41:28
URL: http://lindastrand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback