Be mine

Det är riktigt jävla höstrusk här i Simpan. Regn och mulet och en massa gråa moln. Men det är okej.

Jättekul på boxen, precis som det brukar vara. Men jag känner att jag blir starkare, får bättre teknik och slagen sitter där de ska. Särskilt armbågarna fick jag beröm för idag, jag som hade så svårt för dem i början. Idag satt de som ett smäck.

Nu sitter jag som förslappad i sängen och har precis ätit lite. Borde ta tag i alla kläder som ligger utspridda på golvet och sånt. Men det går bara inte. Förresten så tycker jag inte man borde behöva göra sådana tråkiga saker på en måndag. Måndagar är illa nog som de är.

Hörde av Kingen att biljetterna till Larsas spelning i Uppsala redan är slutsålda. Tji fick vi alltså. Blir ingen Larsa-turné i år som det ser ut.

Tappade två okokta ägg i golvet förut. Äggröra över hela golvet. Fy fan vad det är drygt att torka upp ägg från golvet. Yack.

Men hur som helst. Tillbaka till min helg i GBG!
FREDAG KVÄLL!


Middag på en mysig Grekist restaurang uppe vid Linné-platsen. Nice! Jag hade min nya fina klänning såklart. (Feel free att bjuda ut mig på middagsdejt, har en mkt passande klänning för ändamålet nu! haha) Mor och syster fick låna varsin sjal av väl förberedd moi!

LÖRDAG!



Efter plåtningen på AnnaLIsa Foto åt vi lunch på mysigt hak på Avenyn. Ännu en dag av sjal-lån!


Sen gick vi på stan en stund innan det var dags för en fika! Kanelbulle och te för mig, kaffe för övriga.



Lotta gillar inte att hon har stora ögon. Jobbar på att de ska se mindre ut haha Och jag ser ut som en 5åring som vanligt. Inget nytt där. Åt iaf jättegod mat på en liten mysisk indisk restaurang. Mer indiskt åt folket säger jag!

SÖNDAG!


Sen var det plötsligt redan ångestladdad söndag och dags för brakfrukost nr 2. Drog på mig nyinköpta tröjan från Weekday, en annan favoritaffär!



Även söndagen gick vi på stan. Hade inte många ören kvar. Sugen på de här jeansen och tröjan från Zara. Tror jeansen blir mina nu efter att jag fått lönen. Vi får se.

Sen testade jag en jacka på Monki som jag är lite sugen på. Behöver mer färg i min vardag har jag kommit fram till! Hmm, vi får se. Känns lite väl vid i sidorna för min smak kanske.

Japp, ungefär så såg den ut, helgen. Och nu snackar jag relationer med Jen. Som om jag skulle veta något om sådana? Finns nog få människor som är så jävla dåliga på alla typers relationer som jag. Ensam är stark. Eller hur var det nu?

Nu ska jag kolla på ett avsnitt True Blood innan jag ska släcka ner helt. Så får vi se om jag vågar somna sen. Haha Tönt-Terese!

Ciao Darlings.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback