Cykelpaket

Har jag berättat om paret som flyttat in i rummet bredvid mig? De är sådär sjukt översociala. Förväntar sig att jag villigt ska kasta mig in i vilda diskussioner varje gång vi stöter ihop i köket eller badrummet varpå jag mest svarar något korthugget och går därifrån. Kan hända att jag uppfattas som aningen folkskygg. Men kom igen liksom, jag har inget som helst behov av att snacka om kvällarna med främmande människor och verkligen inte om morgnarna. Vem fan orkar snacka 06.30 på morgon, räck upp en hand! Inte jag iaf. Killen är från Australien dessutom. Jag har sedan de flyttade in blivit pinsamt medveten om hur jävla mkt jag lagt mig av med min engelska som tidigare ändå var rätt hyfsad. Nu låter det mer som någon patetisk svengelska. Usch. Kan inte fatta att jag i princip tänkte allt på engelska under mitt år i Schweiz.

Funderar på att köra på vitt linne som ett ombyte vid plåtningen i helgen. Hur jag ska håret vet jag inte. Förslag mottages tacksamt haha

Träningen var kul, men jävligt hård. Fick tag på någon jäkla kartong hos cykelkillen som jag får tejpa och dona med så jag får till det till ngt bra haha Hur ska detta gå? A följer med så vi far i hans bil så jag räknar kallt med att han hjälper mig att få till ett paket av min cykel och två delar kartong. yeey!

So Looooooooong People


Kommentarer
Postat av: Linda

haha nej vem fan är social på morgon. sånna där överdrivet glada och sociala människor på morgon vill man ju bara ge en smäll!



Postat av: Linda

fick förresten snacka engelska i dag i lilla hoffan. någon frågade efter närmsta leksaksaffär. "wi dånt hav a tojståre here, jo hav tooo drajv abaot tri majls to a plejs kall sandviken"



2009-10-22 @ 20:54:52
URL: http://lindastrand.blogspot.com
Postat av: Terese

Jag vet, man vill bara skjuta dem rakt i skallen. Så fort vi så mycket som möts i huset så ska de dra igång en konversation. De kan tydligen inte tolka mitt ansiktsuttryck som jag tänker mig säger ungefär "Jag skiter totalt i vad du pluggar och allt annat du har att berätta, försvinn ur min åsyn". Vissa människor har bara inte berikats med förmågan att läsa av andra människors kroppsspråk. Eller så är jag jävligt kass på kroppsspråk och sänder ut motsatta signaler, nåt av det är det haha



Hhaa, det där låter precis som min rostiga svengelska fast jag har nån töntig halvaustraliensisk accent på det hela med. Usch, det är ju så man får skämmas haha

2009-10-22 @ 21:11:55
URL: http://teresealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback