Söndag. Ångestladdad och jävlig.

Det har varit en fin helg på många sätt. Den molande känslan av psykisk smärta i hjärtat finns där men vi har haft det precis så bra och mysigt som man kan ha det i den kala sjukhusmiljön. Jag och syster överraskade mamma med ost, kex och alko-fritt vin i fredags. Vi hade vår egen lilla tjejkväll i skenet från ett par stearinljus.

Lördagen spenderade jag hos mamma. Lite mor-dotter kvalitetstid, så mysigt. Satt länge i cafeterian och spanade på folk, prata skit, åt kakor och drack läsk, te och kaffe (bara mamma förstås! Jag är ju bara barnet ännu).
Tack för en fin helg min allra allra bästa familj! Ses igen om en vecka.

Jen och jag har ätit en McFlurry här på kvällskvisten och pratat om personer som egentligen kanske inte förtjänar ens en tanke från oss. Men jag ska försöka sova lite nu för att orka imorgon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det later sa mysigt som det kan bli. Kram H

2009-11-23 @ 00:26:25
Postat av: Helen

Jag betala biljetterna till Sverige i morse:)

2009-11-23 @ 00:27:18
Postat av: Syster

Fint kort!! Ser ju ut som om jag saknar en tand.... Hmmm... Ha det bäst gumman så ses vi till helgen!!

2009-11-23 @ 17:37:07
Postat av: Terese

Helen: Vad roligt! Längtar:)



Lotta: Tur jag är med på kortet. Jag ger liksom hela kortet ett litet ansiktslyft mohahaha;)Yes det gör vi syster yster:)

2009-11-23 @ 17:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback