Skjut mig.

Fy fan alltså. Kände för att sätta mig ner och tjuta idag. (Okej då, jag fällde ett par tårar av självömkan på toaletten innan jag ryckte upp mig och visade ett glatt yttre igen). Fan alltså. Var ute och körde för första gg idag och det slutade inte så bra. För det första hade den som åkte senast inte tankat så det var knappt ngn bensin kvar vilket jag märkte först när jag var på HUL. Tilläggas bör att jag varken hade min plånbok eller tankkortet med mig heller! Sen körde jag fel och ringde i panik till Jen och fick vägbeskrivning. Frågade även en annan människa och jag fick ta E4an tillbaka. Var lite av ett vrak när jag kom in igen. Som tur är räckte bensinen och en vänlig själ  tankade åt mig sedan eftersom den personen behövde bilen.

På jobbet är alla stressade upp över öronen och helt uppenbart hart ingen tid för mig. Ingen är otrevlig, de är alla trevliga så det är inte det som är problemet. Det kanske låter som att det bara är att sätta igång men det är liksom inte så. Jag har heller inte något inlogg till dator än. Blir så jävla jävla leeeeeeess.

Bra utbildning i etik och bemötande på eftermiddagen iaf.

Nu ska jag boxa ut lite aggressioner.

Ciao.

PS Jag vet att det låter som gnäll. Men ni som känner mig vet att jag inte gnäller i onödan. Det ÄR inte kul. Och jag är hyperstressad och less och trött och matt åoch vill åka hem till gamla Faggan och skita i allt! (visst visst, det blir bättre bla bla, det vet jag med. Så spara mig den uppläxningen tack.


Kommentarer
Postat av: jen

jag tycker def. att det är befogat "gnäll" det där är inte okej alltså!

2009-11-04 @ 18:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback