Realisation

Jag sov knappt en blund inatt. Somnade framåt 05 och drömde bara en massa hela tiden. Vissa nätter är sådana och det får man ta.
Regn och åter regn i detta svea rike. Kan göra vem som helst matt.

Letade fram en gammal tröja som jag köpte på MQ-rean för flera år sedan. Omväxling förnöjer. Eller nåt..

Jag har knappt köpt en endaste pryl till mig själv den senaste månaden. Lusten har inte riktigt funnits där ni vet. Hur som helst så fick jag utlopp för lite shopping-glädje i helgen. Satan i gatan vad trevligt det är att shoppa åt andra. Införskaffade lite kläder åt min fina mor, och så snygg hon blev! (Det ligger i släkten, men det har ni högst troligen redan sett;) Är helt imponerad av mig själv ifråga om färgval och stl och lika imponerad av mamma som passar i allt:)! Sen var det superrea på en massa sjalar på Lindex (30 kr/st) så då investerade vi i ett par sådana också! Så Lindex sjal-rea får bli dagens tips (Den som tipsa mig var storasyster Lotta-Potta!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback