Rädd liten flicka?

Ok, jag vara nära att göra ner mig där på slutet av filmen men det var faktiskt Mr Prelle också. Och de andra i salongen med tror jag. Den var inte alltigenom läskig men slutet var rent vidrigt kan jag säga er. (Men så är ju jag tönt nr 1 när det gäller såna här filmer med så det jag säger kan ni andra vanliga dödliga ta med en nypa salt..)

Lägenheten ja..jag skulle ju lägga upp ett par bilder sa jag. Here you go:

Sovrum


Balkong

Äh, det tar sån tid att ladda upp bilder att jag lägger ner för ikväll. Har just dragit ihop 2 matlådor. Jag har varit en produktiv tjej idag. Det är det bästa man kan göra för att förtränga smärta och jobbiga återkommande tankar: Vara konstant sysslosatt. Men ibland hjälper inte heller det.

God natt.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Lägenheten ser fin ut.Kram Pappa

2009-11-25 @ 06:28:40
Postat av: Anonym

Tack, jag hoppas det ska bli bra:) Kram

2009-11-26 @ 20:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback