Minnen om en farligt fin kvalborg/valborg 08

Intense dag.
Efter jobbet gick jag och Jen och försökte skriva in miig på en nation. Det gick mindre bra. Har inget antagningsbesked och försöker febrilt få tag på ett.
Efter det blev det en fika med Mr Prelle. Nice. Snack om helgens bravader och allmänna sköna gamla fylleminnen delades. Åt dessutom en helt fantastisk god kladdkaka, väldigt mycket ILLYS över den kan jag säga och nosalgin var total!

Nu ska jag sova så jag orkar imorgon.

So Long Peeps!

PS Snart börjar vi gå mot ljusare tider igen, bara att hörda ut några få veckor till!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Terese.

Tänker på ER varje dag,hoppas du får kraft att prata med dina vänner och din familj snart,det är i dessa stunder vi finns för dig.

Försöker skicka posetiv energi till dig varje dag i mina tankar.Kram Pappa

2009-11-18 @ 12:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback