Klargörande!

Jag pissade alltså inte på locket, vad jag menade var att det inte hade varit så kul att göra det. Är ni med?

Mysig kofta från Zara (som inte blev min).

Jag har köpt lampor till cykeln så inte farbror polis kan ta mig och jag blir av med för många hundringar. (Iofs kan det vara värt det om han är mellan 25-35 och het..hmm, tåls att funderas på haha).
Dessutom, dagens glada: Jag ska va ledig i mellandagarna!! Känn på den. Längre semester än på evigheter! Det är jag SÅ värd, eller hur!?

Lite the Hills och the City sen blir det bums i säng. Sover som ett barn om nätterna just nu (peppar peppar..) och slocknar av ren utmattning direkt jag lägger huvudet på kudden. Nice.

Natti.


Kommentarer
Postat av: Ante

Haha...du har lagt så mycket på den cykeln nu att du lika bra kunde köpt en mc och ett mc-kort för de pengarna.

2009-11-15 @ 20:58:05
Postat av: Ante

Haha...du har snart lagt så mycket pengar på den cykeln att du lika bra kunnat köpa en mc och ta ett mc-kort.

2009-11-15 @ 21:04:16
Postat av: Ante

Oj!

2009-11-15 @ 21:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback