Har ni inget jävla samvete?

Jag läste en undersökning idag som sade att 25% av Plaza kvinnas läsare har smygläst sin partners sms för att se om de var otrogna (Vilket innebär att det högst troligen är nästan bara kvinnor som svarat på undersökningen). Varför förstår inte folk att man inte får göra så? Det är att kränka och framför allt inkräkta på någons privata. Det är för fan som att läsa någons dagbok. Ett "ex" till mig gjorde precis just det. Och jag blev så in i helvete förbannad på honom. Man gör bara inte så. I alla fall inte i min värld. Känns lite som att mitt liv finns där mellan raderna i alla sms. Det är inte rättvist att ta sig friheten att läsa sådant. Det är bara inte rätt och jag föstår mig inte allt på dem som gör det. Fan, va lite rak och våga fråga det du undrar istället.

Något för mig? Jag har haft precis sådana, minns du det mamma? Häftiga Terese, oh yesss.

Anyway. Kom försent för att hämta ut min cykel, för jag var så seg. Men på sats var jag och fick en introduktion, bokade tid med pt imorgon och gick på ett Body Balace. Snacka om att den väldressade killen med backslick som hjälpte mig var en säljare av storklass haha Body balance passade mig bra idag, men fan, man är lite ringrostig alltså. Länge sedan jag körde vighets-träning nu och jag är verkligen i behov av det kände jag, mjuka upp kroppen lite. Dessutom behövs lite mindfulness i mitt liv tror jag bestämt.

Later.


Kommentarer
Postat av: Linda

håller med dig om sms-grejjen tess. så lågt att läsa nåns mess.



hoppas ditt kaos snart lugnar ner sig och att du kommer till ro, med lite mindfulness kanske gör susen ;)



ser fram emot att träffa dig i uppsala! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback