Förvirrad flicka fullpumpad med adrenalin

Kom just hem från work. Jävligt intensiv men rolig dag! Har haft massor att göra och det är helt nya grejer för mig och jag riktigt känner hur adrenalinet pumpar i blodet när jag får ta mig an uppgifterna och hitta sätt att lösa dem på. Känna många bollar i luften samtidigt. Det är jävligt kul ändå.

Har varit allmänt förvirrad här på eftermiddagen. Först skrev jag ut journalen på fel sida vilket resulterade i att jag skrev över det som andra skrivit. Grattis. Sen när jag gick på toaletten så fällde jag ner toalocket när jag skulle sätta mig. Ingen höjdare att pinka på locket. Sen försökte jag öppna klädskåpet med taggen (som vi öppnar alla andra dörrar i huset med). Lite lite förvirrad haha

Ska iväg på spinning och core med Jen lite senare.

So Long.


Kommentarer
Postat av: Linda

hahahaha den missen va inte att leka med, pissa på toalocket! du kan inte ens skylla på att du var onykter ;)

Postat av: Linda

hahahaha den missen va inte att leka med, pissa på toalocket! du kan inte ens skylla på att du var onykter ;)

2009-11-11 @ 18:01:15
URL: http://lindastrand.blogspot.com
Postat av: Terese

haha men ja pissa inte heller! Men ja kunde ha gjort. Nog för att jag var förvirrad, men inte sååå förvirrad haha

2009-11-11 @ 18:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback