Du är en riktig jävla pärla. (Har du några skrillor?)

Nu har jag duschat, hoppat i ett par varma (just urtagna ur torktumlaren) trosor och bäddat ner mig i sängen. Har pratat med Jen Bunney och bestämt att vi ska ses på stan för en fika imorgon efter jobbet. Ska även kolla om vi hittar ett par brillor åt mig. Måste verkligen ta tag i brill-projektet nu. Jag ser helt jävla mental ut i de jag har som bara har båge bakom ena örat (Trampa sönder dem för flera månader sen). Har även fått fina uppmuntrande ord från fina syster hemma i Faggan här i kvällingen. Ja, hur som helst. Allt känns lite lite bättre.
Nu fan gör vi det här.

(Snälla låt imorgon få bli en bättre dag. Snälla snälla..)

Natti.

Kommentarer
Postat av: Syster

Tror på dej och vet att du fixar detta!! Du är bäst! Kramar!!

2009-11-04 @ 22:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback