Skål

Var på bolaget idag. Skulle shoppa inför midsommarhelgen för både Jen och mig. Gött att när jag precis plockat hela korgen full så dyker en av mina kollegor upp och går förbi samtidigt som hon säger: "Jaha, så det vankas fest på midsommar" säger hon o passerar. "Det är inte BARA till mej" ropar jag efter henne när jag väl funnit mig i situationen haha. Hur mycket som inhandlades förtäljer inte historien, men det såg inte snyggt ut mina vänner, det kan jag säga! haha. Tur att mina kolleger är sköna och jag tvivlar på att hon bryr sig det minsta. Va fan, man lever ju bara en gång haha

Måste försöka påbörja städandet av mitt rum idag alltså. Ska väl en sväng til gymmet med kanske eller en promenad, vi får se.

Ciao

Craving of the moment: Har en galen craving efter polarbröd "extrem" med leverpastej och smörgåsgurka och mölk till. Kan helt enkelt inte få nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback