rastlös själ

Blev inget suckarnas gång för mig. Drog iväg till gymmet istället, behövde jobba ur lite trötthet och rastlöshet ur kroppen. Sen mötte jag upp Ante och Pär på le Paviljong. Vi åkte en sväng bla till Lilla Stenshuvud och kollade på konstverk i naturen. Sen till kiviks chokladfabrik typ. Där fick man smaka choklad. Var inne i en klädbutik där jag lätt kunnat bränna en jäkla massa pengar. Om jag haft några vill säga.

Det här söta rosa nattlinnet vill jag somna i. Och drömma fina törnrosadrömmar. Mitt konto vill inte samma sak.

Får se om det blir en sväng till Strand ikväll efter middagen. Kanske. Det är helg och som så många ggr förr suger det i tarmen. Efter att få kliva in i dimman och vidare ut i natten, skita i allt, slippa funderingar. Glömma bäst jag vill.

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback